Detta inlägget är till en Fototävling på snyggastdesign.blogg.se !


Bild i repris för mina bloggläsare.

Jag är med och tävlar med denna bilden på www.snyggastdesign.blogg.se och bilden ovan är mitt tävlingsbidrag. Och jag tycker att detta ska bli så spänannde. Hoppas att detta kan bli min fotografiska genre, hehe. Fast jag inte tycker att alla bilder passar att vara svart och vita.
Fotografering | |
#1 - - It´s you and me baby !:

Åh tack ! Kul att du har återvänt till mig blogg :D

#2 - - Leia ♥:

Ja, dagen har varit bra! Och din??

#3 - - Västkust Mamman - Gravid!:

Hej!

Ja visst är den fin!Nej det är www.tantkim.blogg.se som gjort den :)

#4 - - Johanna - Fotoblogg:

Tack så mycket gillar din bild med :)

#5 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

tack.

Fast sätt dig bara och teckna och rita.



Illustrera/illustration är ju en bild som ska höra till en text i t ex ett reportage.

Har inte bilden med nån text att göra är det ju bara en vanlig teckning =)

#6 - - Västkust Mamman - Gravid!:

ja gör et. hon är skit duktig!!

#7 - - Jenni:

Jo tack, min dag har varit bra. Har bara känts ganska seg och lång, men ibland är det ju så :)

Hur har din dag varit då?

Grattis till dig och din kille, hoppas det blir många år till. De 3 första åren är de jobbigaste :P

#8 - - Darjish:- Hård rock, stil och en jäkla massa attityd:

sv; tackar å bockar! :) kul att du gillade den.

#9 - - Leia ♥:

Just nu gör jag inte så mycket förutom att se på tv, vad gör du själv??

#10 - - JESS/:

jätte cool blogg =)=)

#11 - - rosemarie:

hur har din måndag varit då? :)

kram

#12 - - Johanna - Fotoblogg:

Har lite ont i halsen.. sj ? :)

#13 - - sofia:

SV; det är bara bra^^ själv?

#14 - - Västkust Mamman - Gravid !:

jodå det är ok! :) Gör du?

#15 - - sofia:

SV; härligt att höra :) nja inte mycket. plugget och så umgåtts med vänner :3 sj?

#16 - - Tobias:

Ja Beckhams kampanj var bättre :D

#17 - - sofia:

SV; det hoppas jag att jag inte blir! :/

åh, låter bra. det kan vara skönt att få röra på sig ibland ^^

#18 - - Tilda:

Sv. Tack så mycket!

#19 - - Nathalie Björkman:

Tack, kul att du gillar den :D

#20 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

du får kalla det vad du vill men själva ordet illustration betyder ju att det ska illustrera något, den ska visa något som exemplifieras i en text.

Så du illustrerar inte förrän du faktiskt ska göra en bild som hör ihop med en text.

Sen kan ju en bild man gjort användas som illustration som den inte var påtänkt till från början.

Men ska du bara sitta och rita och lägga upp på bloggen för att bara visa vad du skapat så har du ju suttit och tecknat och ritat och lägger då upp en teckning/bild/konsverk.

Och det är ju inte nåt fulare än en illustration.

#21 - - TEDDEEEE:

Du får många kommentarer, och du fotograferar bra. Så tycker jag iaf. Sen är det kanske en bonus att jag älskar dig också..? Puss <3

#22 - - Johanna:

Jo då, haft en riktigt bra dag. Fått mycket gjort med skolan. Skönt!

#23 - - Susanne:

Kul att du är med och tävlar!

#24 - - Linnea:

Riktigt nice bild :)



sv: tack (:



Jag vet inte vilken stil dommaren gillar, men vi har iaf helt oilka stilar på våra svartvita foton! ;)

Upp