Ett och ett halvt år. Det är väldigt länge.


Lina fotograferade oss i studion i skolan i våras.

Idag firar jag och min pojkvän det. Vi har firat det här hemma hos mig samtidigt som vi firat min och mina systrars namnsdagar och jag fick lite presenter :}. Om någon helg eller så ska jag och Ted gå på bio tillsammans och äntligen se Eclipse!

Hörs ♥
Kärlek/gilla | |
#1 - - Anonym:

Grattis! :D Hälsa grattis till Ted med ^^ hihi

#2 - - Beatrice:

Vad fin bild! :-)

#3 - - Maria:

Grattis! Vad fina ni är tillsammans! :D



sv: Ja visst är de söta de små liven :)

#4 - - LINA SANDSTRÖM:

hey hur äre? :]

#5 - - Leia ♥:

Grattis till er :)

#6 - - gotteochvi♥:

sv: ja, ellerhur??!!

#7 - - alexandra:

Grattis! :)

#8 - - kaffehörnan:

Halloj

Då finns du inte i skåne ?

Ett stort grattis till er

Upp