Flätor och jobboutfit.





ja, idag fick det bli ett par flätor i håret tillsammans med min jobbtröja. Fint med all bokeh i bakgrunden med? :) Fick jobba morgon-förmiddagspass idag, alltså passet 9.30-15.00. Sedan brydde jag mig lite om mig själv och inhandlade två tröjor i stan. Kanske kommer bild på dem sen. Därför blev det två glada bilder på mig efter att jag kommit hem. Snart så är det dax för mig att slinga håret också, tummen upp.
Dagens med bild | |
#1 - - Beatrice Jakobsson [foto]:

sv: jo den är super söt :D!

#2 - - Linnea:

sv: Jaa det var skönt att få det gjort! Har du haft en bra dag?

#3 - - Linnea:

Japp det var det :) haft en bra dag?

#4 - - MICAELAS ~ foto & vardag ~:

SVAR: Tack så mycket! :D

#5 - - MICAELAS ~ foto & vardag ~:

SVAR: Tack så mycket! :D

#6 - - B R O W N S U G A R:

:) fint

#7 - - Patricia:

vad söt du är i flätor! :)

#8 - - Rebecca:

ja, visst är de fina :)

#9 - - I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G:

hihi okej! :D jag ska till yasuragi på midsommar ;D <3

#10 - - Fotograf Jessica:

tack

#11 - - H A N N A:

sv: yes :) hur är det med dig?

#12 - - M I K A E L A:

fint med flätor :)

#13 - - MATILDA:

jättesnyggt med flätor :D

#14 - - M A L I N H E,:

SVAR. tack! :)

#15 - - Lovisa:

Ska ni ha friidrottskolan i två veckor? :O

#16 - - Leia:

fina bilder:)

#17 - - paulinab:

söt du är :)

#18 - - Lovisa:

sv; Ja vi har bara en vecka. Vi har inte så många anmälda heller, tror det var runt 40 i år.

#19 - - Inez:

Vad jobbar du som? :)



sv: Det måste du, den var jättebra! :D

Upp