Julskyltningen igår.







Lite mysig julstämmning var det nog fast att mina bilder blev lite dassiga. Bilderna kan nog ses som väldigt mörka på vissa datorer/skärmar. Men de blev jättekorniga om jag ljusade upp dem mer :(. Hade inte riktigt de inställningar som skulle passat när de var mörkt ute.

Mikaela hade en massa snö på sig och det snöade hela kvällen, vilket var lite myisgt. Julskyltning är ju likamed julstämmning och snö. Så vi fick snö på våra kameralinser..
Fotografering | |
#1 - - M I K A E L A:

och josse förstörde våra fina snöflingor :/ ;)

#2 - - emelie:

Tack så mycket :}

#3 - - sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

#4 - - hanna:

är allt bra med dig?:)

#5 - - Viola:

Fin blogg!

#6 - - hanna:

åh det lät inte kul :/

jodå det är bra :)

#7 - - ELINA:

sv: Tack så mycket! :)

#8 - - Jasmine:

Riktigt mysiga bilder. :)



Svar: Absolut! Det är svårt att ångra sig, när väl tatueringen sitter där på kroppen.



Kram

#9 - - pauli♥:

va härliga bilder :D

#10 - - ELINA:

sv: haha tack så mycket, vad glad jag blir! :D

#11 - - Jennie ♥:

sv: jaa, de var riktigt mysigt. snöade och allt :) dock fick jag inte såå himla bra bilder. nyss fått en systemkamera - har haft i skolan med - men jag har inte lärt mej allt ännu..



vart befann du dig?

kram

#12 - - Jossi:

Sv; Varse :)

Allt bra? :]

#13 - - sandra:

Fina bilder.

#14 - - WILMA - http://wilmastranne.blogg.se:

sv: tack så jättemycket, & desamma! :}

#15 - - ragna:

Det är så mysigt med snö,mörker,ljus & lampor :) !

#16 - - karin:

ja supertrevlig :D sj?

#17 - - rebecca:

Åh men gud vilka härliga bilder! Du har ändå lyckats fånga känslan tycker jag :)

#18 - - Rebecka:

Okej! tack för svar :)



tjao

#19 - - Johanna -S H O N A L I:

Mysigt det ser ut! :)

sv. Tack!

#20 - - Laila:

åå så mysigt :) julstämmningsfulla kort :)

#21 - - Jossi:

Sv; Härligt :)

aa, det är bara bra :)



händer idag då? :]

#22 - - Melli:

Fina bilder

#23 - - felicia:

åh vad mysigt :)

#24 - - A L M A S F O T O ♥:

sv; hehe, tack! :)

#25 - - GUEVACCI:

ja min helg vart ganska bra :) din då?

#26 - - Emye:

fint!

#27 - - Hedvig:

sv:ja verkligen,hade gärna haft det jobbet=)fina bilder!

#28 - - Fanny [FOTOBLOGG]:

sv; Åh tack :D Blir jätteglad <3

Upp