Onsdag 27 april.

Bild på vår ena kissekatt utomhus här om dagen.

Idag har jag varit i skolan, åkt på en mini roadtrip och lyssnat på dunka plåt musik,  kollat lite med sommarjobb på arbetsförmedlingen och tränat hårt på gymmet. Så nu är jag helt slut!
Dagens med bild | |
#1 - - u name it:

ja, sj? :)

#2 - - M I K A E L A:

så söt!

#3 - - Tilda - Smilinggirls!:

sv; Härligt! Vad har du gjort då? :)

#4 - - Mathea:

Är det en skogskatt jag ser? :D <3

#5 - - Nicole:

Vilken härlig bild på en fin kisse!

#6 - - Mandy:

Nusskatt :D Haha, har en liknande bild på min blogg på min katt som ligger o solar :P

#7 - - Ida:

Vilken härlig kisse :)

#8 - - andrea:

neeej va söt :D

#9 - - CJ:

Vilken sötnos! :)

#10 - - Smsa Låna:

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

Upp