Hemkommen igen.


Min mormors vovve Nelson som jag passat de senaste dagarna.

Sen i söndags har jag varit iväg norrut. Har befunnit mig där det typ har regnat om mest. Men jag klarade mig undan översvämmningarna. Jag har varit barnvakt åt mina kusiner i några dagar + vovven på bilden. Åldrarna på mina kusiner är 11 år, 6 år och 7 månader. Då kan ni tänka att jag har haft det fullt upp.
Dagens med bild | |
#1 - - Madeleine [foto]:

En fråga bara: vad har du för kamera :)??

kram madde

#2 - - BYBELLE.SE:

Tack! Hm.. Det är ingen action eller så, jag gör en s-kruva i curves med den röda och den gröna färgen och sen svänger jag upp kurvorna lite i slutet.. Om det får att förstå på något sätt? Sen höjer jag bruset i bilden :)

#3 - - My Vestlund:

Åh så vacker bild!!

#4 - - Alva Asp - Skönhet & Makeup:

Vilken otroligt söt hund!!

#5 - - Sanna:

Söt!

#6 - - AnnMary:

men så söt vovve :)

#7 - - CJ:

Sötchock! :)

Upp