My weekend off.



Forra veckan hade jag ledigt fran jobbet bade lordag och sondag. I lordags akte jag for shopping aventyr med Julia & Nicole, tva tyskar! Mycket trevligt och realtivt lika nya au pairer som mig. Jag shoppade lite till mig sjalv och lite julklappar som jag kan skicka hem till nara & kara. Blev manga bra kop som jag kommer fa anvandning for. Nu saknas bara lite vinterklader som vinterjacka, vantar & halsduk etc. Sen ar jag ocksa redo for lite vinter i Las Vegas. De sager att ingen sno kommer har som lagger sig. Men blasigt och kallt. Sa far kla pa mig lite mer!

I sondags tog jag det lugnt, skypade lite & promenerade en bit for fika med Stephanie, en svensk au pair. Vi ar de anda svenska au pairerna har i Las Vegas. Kul att ha nagon fran samma land som har lite samma tank och asikter som jag!
Mitt liv i USA | |
Upp