Lördag 26 februari.


bildkälla.

Vill på konsert. Vill på festival. Vill se och höra musik! Och idag har jag fotograferat Alice och hennes Alve igen. Ni får se fler bilder sen. Nu ikväll blir det god mat som rostbiff, potatishalvor och barnaisesås. Sen är det festligheter. Ha en trevlig lördagkväll!
Dagens med bild | |
#1 - - Anonym:

det kan jag nog fixa någongång om jag har tid;)



läs gärna mitt inlägg "ögonbryn"

#2 - - Julia:

SV; Vilken tur! Man vill ju gärna inte köra upp i Göteborg eller Stockholm!! Vore ju rena mardrömmen ;)

#3 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

vill också på konsert och festival!!

#4 - - HANNA:

SVAR: detsamma !

#5 - - MADDES:

Hoppas du har en fin kväll

#6 - - B Y J E N N I E:

sv; vad kul! :)

vad gymar du ?

#7 - - fanny:

Tack sötnos!! =)

#8 - - Gabrielle:

Titta och lyssna Melodiefestivalens dåliga låtar, du ? :D

#9 - - Gabrielle:

Titta och lyssna Melodiefestivalens dåliga låtar, du ? :D

#10 - - hanna ♥:

igår kväll var jag & bästavän hos mormor till 1 på natten, ungefär :) själv? :)

#11 - - ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

förlåt för sent svar :)



sv; jag ska tatuera en fjäril, men har inte riktigt bestämmt mig vart jag ska sätta den :) ! allt bra med dig ? kram

#12 - - lovisa:

allt bra+:D

#13 - - Mjaa:

mäktig bild

#14 - - t h a i p i n n e n ♥:

sv; åh vad kul :D

#15 - - emmaws (a):

svar; igår gjorde jag inte så mycket va med 2 kompisar bara sj? :)

#16 - - Rebecca:

ska plugga :) själv då

#17 - - GUEVACCI:

Trevligt, haft en bra helg hittils?=)

#18 - - Emma:

Tack! :D

Upp