Skidåkning med skolan.















Vi kan väl säga så här: Det är skitskoj att vara en skidåkande fotograf! Trodde inte att så många bilder skulle bli bra som jag upptäckte idag när jag la in dem i datorn. Detta är bara några av dem ^^. Jag hade en jätterolig dag igår med skidåkning och mys med skolan & på kvällen middag med tjejerna och därefter utgång. Bästa och roligaste dagen och kvällen på länge. Längar tills nästa :}.
Dagens med bild | |
#1 - - Emma:

Sv: tack så mycket! :) Och väldigt fin design du har på din blogg, vårig och härlig! :)

#2 - - Choni:

Tack så mycket! :)

#3 - - rebecca jansson':

sv' ja gå inte mer än att älska den sidan! :)

#4 - - ♫♪ Sandra T:

ser härligt ut (:

#5 - - Choni:

Ja precis :) den går bara ut på skönhet.. Fast de finns ju mycket inom skönhet :) allt som innefattar kroppen o så :)

#6 - - ♫♪ Sandra T:

jaa visst är han (:

#7 - - ♫♪ Sandra T:

det blir skräckfilsafton med tjejkompisarna,sj? (:

#8 - - Jenny - choni:

Ja, med andra ord ;)

#9 - - rebecca jansson':

sv' Allt bra idag då? :)

#10 - - Fotograf Emma Olofsson:

Fina bilder!:D

#11 - - MADDES:

Fina bilder. ser riktigt härligt ut

#12 - - Alexandra:

härliga pics :D jag skulle nog aldrig våga åka med systemkameran, jag ramlar för lätt :p

#13 - - M I K A E L A:

det var en bra friluftsdag, haha ^^

#14 - - ♫♪ Sandra T:

det hade vi (:

#15 - - MEREI:

- fina bilder :)

#16 - - Rebecca Jansson':

sv' tack :)

#17 - - Camilla Österlöf Photography:

sv: Tack!! :D

#18 - - emmaws (a):

svar; ja :/

vi ska också iväg med skolan och åka skidor i kungsberget :p

#19 - - Tina:

ser så skoj ut! ha det toppen kram

#20 - - Towe [towe.webblogg.se]:

sv: tack! :D

#21 - - Nathalie:

hur ofta sminkar du dig?:D

#22 - - Mathilda:

Åh vad härligt det ser ut. Jag vill också åka skidor...



Sv: Härligt, Jodå jag mår toppen.

#23 - - sofiie - bloggare i värmland:

Hejsan, allt bra? ^^

#24 - - Tobias:

Vill också åka skidor :D så kul!

#25 - - Christoffer Angelin:

Jag vill också åka skidor!!! Hela min skola är i Hemsedal förutom min klass för att våran klass drack för mycket förra året :(

#26 - - Prettyjunkie:

sv; härligt :)

jorå det är bara bra med mig idag ;D

göra idag?

kramar

#27 - - Anonym:

jo tack veckan har varit bra.din också?

#28 - - Lindah- foto,smink,smycken:

sv:jadå de har ja haft:)

wow skulle aldrig våga åka skidor i såna branta backar haha^^ ja håller mig på plan mark haha

#29 - - Simone H:

Ser mysigt ut :)

#30 - - kim:

Åh så härligt med skidåkning!

längtar tills jag kommer iväg igen.

#31 - - Fotograf och designaren Batt:

Sköna bilder du har här på bloggen

Upp