Min student, del I.



















Min student ur min kamera. Ett litet urval av alla de fotografierna som togs under min studentdag. Hade den med mig hela dagen fram till när vi sprungit ut då mamma fick ta över den och fotografera mig lite och för att jag fick så mycket grejer på mig så jag inte kunde hålla i den själv.
Om Emma | |
#1 - - Viktorija:

Sv: Visst är det! :)

#2 - - Wiilow [Foto tankar Känslor]★:

Sååå härliga bilder, ett minne för livet!



Åhhh tack fina!



Många Kramar

#3 - - Beatrice:

Tack! :)

Men titta där kan jag ju till och med urskilja mig själv i bilden du tagit när ni sprang ut på tingstorget! haha

#4 - - GUEVACCI:

så lite så!

#5 - - Lina ♥ [minradio.blogg.se]:

sv; Åh takc!: D

#6 - - Emma:

sv: TACK :D Härliga studentbilder också! nästa år är det min tur.

#7 - - Catrine (FOTO):

Älskar den sista bilden! :D

#8 - - My Vestlund:

Åh vilka härliga bilder och vilken häftig dag!



Går själv it-media på John Bauer i Västerås :)

#9 - - Tova:

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

Upp