Torsdag 12 maj.



Tiden går snabbt. Redan 12:e maj. Massa grönt och blommor ute. Fick köpt min balbiljett idag med. Hann med praktik och att få soppatorsk också. Tänka sig. Nu är jag den erfarenheten rikare. Och fotografera. Bilden ovan tog jag för någon timme sedan i den härliga vädret. Fast, jag har hört att det regnat tidigare här idag.
Dagens med bild | |
#1 - - M I K A E L A:

jag trodde att det skulle börja åska ett tag, det var regn och solsken om vartannat ;)

#2 - - Linda:

Ja det är ju så härligt ute nu på våren om man räknar bort pollen förstås... men det är en sådan kort period så det är det värt!

#3 - - Maria - med bebis i magen ☆:

snygg bild :)

#4 - - u name it:

nej inte jag heller >.<

var i stp <____<

#5 - - GULDVINGAR:

fin bild

#6 - - Malin:

svar: Ja men precis, det är roligt när man kommer på sina egna idéer! :D

#7 - - GratisFilmFörAlla:

Kommentera gärna men inget spam eller reklam tack !

#8 - - frida berg:

fin blogg :)

#9 - - Frida:

Hej där!

Allt bra med dig? :)

Hoppas du får en trevlig kväll!

#10 - - Viktorija:

sv: tack tack! :)

förresten, jag har en fototävling som pågår nu, var gärna med!

#11 - - u name it:

staffanstorp :)

#12 - - Linn - Smilinggirls!:

Sv: Tack så mycket :)



Fin bild!

Upp