Skridskoakning i LV.


Ett gang av de harliga au pairerna pa vart au pair meeting for denna manaden.


De igen, med mig.. Glada ganget!


Sota Karlita som var en av dem som akte for forsta gangen.

De flesta hade aldrig akt innan, sa det var kul. Men kan ju latt saga att jag anda var bland de samsta. Fast skyller lite pa att jag akte runt med min kamera som gjorde att jag fega lite..!!
Mitt liv i USA | |
#1 - - M I K A E L A:

YAY! emma har uppdaterat :) blir det någon vinter där du är förresten? alltså med snö och så :)

#2 - - photosbyelin:

Fin blogg du.

#3 - - anna:

Jag har en liten fråga om praktik haha. Jag har fått för mig att du hade det i en fotobutik? Stämmer det? För jag är i behov av praktikplats och jag går foto så jag undrar bara om du tyckte det var en bra plats att ha det på? Blir jätteglad för svar :)

Upp