Livet. Tankar, uppoffringar och många tårar.




Livet just nu alltså. Jag började tro på något bra. Nu? Det enda jag tänker på är uppoffringar och beslut. Allt det svåra. Det som är jobbigast. Nu innan och i början då jag ska ställa mig på mina egna ben och flytta tusen mil bort från mitt nuvarande liv. Tänker på sina nära och kära. Och så många fler tårar jag kommer fälla denna månad. </3
Dagens med bild | |
#1 - - ida:

sv: ingen orsak och tack!:)

#2 - - GUEVACCI:

jorå jag mår toppen, vad görs?:)

#3 - - Felicia Johansson:

Tack ska du ha! :)

#4 - - Jasmin:

Fin bild har du tagit den? :)

#5 - - Felicia Johansson:

Tack ska du ha! :)

#6 - - ida:

sv: kängorna är från dinsko!:D

#7 - - GUEVACCI:

ja det har jag, själv?:)

#8 - - Sanna:

Sv: Tack så himla mkt!

#9 - - Sanna:

Sv: Tack så himla mkt!

#10 - - ida:

sv: Yes :D

#11 - - Sanna:

Sv: Tack så mkt!

#12 - - JJJJJ:

nice pic

Upp